Új játékom: 55/1.4

2011.11.12. 14:55

Rég óta akartam egy jó fényerejű optikát, nem mintha az 1.8-as potrémmal gond lett volna, de valamiért mindig bennem volt a kisördög, hogy ejj, csak még egy picit lehetne világosabb a kép, csak még egy picit lehetne durvább a blur... M42-es manual obikat nagyon szeretem, mert ki lehet fogni közülük nagyon jó minőségű darabokat is, autofocus hiánya meg nem okoz nagy problémát részemről, videóra nem lehet autofocust használni, ráadásul fotóra is csak ritkán szoktam. A vaterán belefutottam egy nagyon jó kis darabba, Auto Rikenon 55mm 1.4 névre hallgat a kicsike. Átnéztem a Flickr-t hogy milyen képeket készítettek vele digitális gépeken, és írták, hogy 1.4-en is elég szépen rajzol. Feldobtam egy érmét, és belevágtam, ráadásul postán küldték Veszprémből, így kipróbálni sem lehetett, de az eladó rengeteg optikát értékesített már, egy halom képet is feltett a cuccról... Szerencsére minden rendben zajlott, csak a Magyar Postának hála, napokkal később érkezett meg a termék, pedig már nagyon akartam tesztelni az új játékszeremet!:) Nagyon megérte, mert az a kicsi különbség, amiről már tettem említést, mindig jól jön! Imádom, hogy nagyon masszívak ezek a régi optikák, full fém, van súlya, nem recsegős műanyag! 1.4-en is jól teljesít, fotón némi lágyulást tapasztalni, de videón tűéles a képe, már ahol kell! A drágaság még kapott egy Canon kupakot az ebay-ről, így teljes a ráncfelvarrás! 

Komolyabb tesztet nem csináltam, videóra már hetek óta használom, nemrég voltam otthon, ott lőttem párat, ha már fényképezőgépem van...:) Tovább után néhány Hammeres pajti!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr743372706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2011.11.12. 16:52:39

Hajrá hajrá! :) Ugyanez a tapasztalatom, kissé lágyul, de videóban ott éles, ahol kell:) GRATULA!

Hajnal Pappa 2011.11.13. 01:42:49

@Atom: Mondjuk neked nagyobb mákod van!:)
süti beállítások módosítása