Már beszámoltam itt is a legújabb rendezvényről amiben részt vehettem, ez pedig a Tetoválók Éjszakája! A buli azóta lement, sajnos nem zökkenőmentesen, de ez egy annyira új, páratlan kezdeményezés volt itthon, hogy nem is tudtuk igazán mire számíthatunk... Ilyen sok emberre biztosan nem, tekintve, hogy először még kisebb helyszínben is gondolkodott mindenki. Mindenesetre a szervezők tanultak a hibákból, és biztosíthatom, hogy legközelebb klappolni fog minden! Ennek ellenére szerintem pörgött a buli, sok jókedvű emberrel találkoztam, akiknek egyenként kellett újra meg újra elmesélnem, mi történt pontosan a lábammal:) Nem volt könnyű mankóval dokumentálni, de nem akartam kihagyni ezt a mókát, a filmezésben pedig segítségemre volt Epos Tomi, aki a fotózás mellett már egyre többször nyomja meg a rec-gombot fényképezőgépein. Szerintem a későbbiekben is gyümölcsöző lesz a közös munka, ennek ékes bizonyítéka a múlt héten megjelent, legújabb NKS klip, amit ő készített, én pedig besegítettem néhány felvétellel.

A tovább után a 2012-es Tetoválók Éjszakája összefoglaló, végül pedig a boldog fejem forgatás közben!TTN_1.JPG

TTN_2.jpgfotó: Szász Norbi

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr994998346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása