Pappa Showreel

2013.10.23. 11:29

Eddig még sosem csináltam Showreel-t, de mostanra olyan sok film jött össze, hogy ideje volt összerántani belőle egy összefoglalót. A videós munkáimat 2010 májusától számítom, ugyanis akkor kezdtem építeni a DSLR szettemet, előtte TV-nél dolgoztam, és handycammel készítettem kisebb videókat max. Körbenéztem a gépen, mennyi film készült azóta, egész pontosan 295 videót találtam, amit én is vágtam. Ebben benne vannak Offline, Tat2Max, HVG filmek, deszkás cuccok, reklámok, klippek, mindenféle. Ha hozzá számoljuk, hogy rengeteg melót "csak" kameráztam, egészen elképesztő, mennyit pörögtem az elmúlt 3 és fél évben.

Ezeknek egy nagyon pici szeletéből raktam össze a Showreel-t, téma szerint felosztva.Showreel1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr805595471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSomi 2013.11.01. 12:09:32

Szerintem hihetetlenül jól sikerült ez az összeállítás. :D A zene különösen megtetszett alatta, esetleg egy előadót és címet kérhetek?

Hajnal Pappa 2013.11.24. 22:53:45

@CSomi: Köszönöm szépen! A zene: Limp Bizkit-Creamer Instrumental
süti beállítások módosítása