Road DVD és Könyvecske

2014.12.22. 13:28

Az egyik leghúzósabb projectem zárult le nemrég. Még tavaly forgattuk a Világcsavargót a Road zenekarral, és utána kérdezték a srácok, hogy lenne-e kedvem egy turnéra velük tartani. "Hát, hogy a viharba ne!!"

blogra_road.jpg

Igazából magam sem tudtam, mire vállalkoztam, de mindenképpen az egyik legjobb videós élmény volt, ami velem történt. Összesen 12 bulit vettem fel, ami így elsőre nem tűnik soknak, de az utazgatásokkal együtt nagyon durva volt, rengeteget kivett belőlem, maximális tisztelet minden zenekarnak, akik járják az országot, mert nem semmi ezt az egészet végig csinálni! A koncertlátogató csak elmegy a buliba, megkapja másfél órában azt amiért fizetett, aztán hazamegy. De nem gondolnak bele mennyi minden történik a kulisszák mögött, mennyi meló kell ahhoz, hogy ez az egész gépezet működjön. (Természetesen élő-zenéről van szó, nem holmi disco-haknikról!) A Road-stáb egyébként nagyon közvetlen és profi volt, a biztonságiakon át a fényesig, mindenki! Igazából egy jó buli volt az egész, a srácoknak a pálinkafogyasztásuk sem az imidzs része, nagyon oda kellett figyelnem, nehogy piásan kerüljek a színpadra filmezni, egy-két ütközéstől eltekintve nem csináltam nagy galibát asszem...

Hogy kicsit a végeredményről is legyen szó, végül egy 50 perces turnévideót készítettem. 3 kamerával dolgoztam, összesen kb 30 óra nyerset rögzítettem, illetve kaptam durván 20 óra archívot, és több száz fotót Mátétól, aki egyszer el is látogatott a Pappa-rezidenciába, hogy átfésüljük a felvételeket (Egyébként teljesen szabad kezet kaptam!). A teljes project 600gb lett, ebből egészen elképesztő, 5200 videófile, amit rögzítettem. Konkrétan több mint 10 000x nyomtam le a REC gombot, váó!

blogra_road02.jpgA koncertek során fotókat is készítettem, és promo-képeket, mikor interjúztunk. A múví egy dvd-n foglal helyet egy koncert-felvétel társaságában, ami a Barba Negrás főbuli volt a tavaszi duplakoncertes-turné idején. Ráadásul megjelent egy Road-könyv (az előrendelőknek ajándékba járt a dvd, ha jól tudom), ehhez a produktumhoz pedig annyi közöm van, hogy enyém a borító-fotó, meg néhány image kép, a zenekar tagjairól. Még az aggódó pofimról is van kép a könyvben, ahogy próbálok nem beleesni a tóba Domoszlón egy régebbi Offline-os forgatás alkalmával:) Innen is köszönet a Road-stábnak ezért az élményért, lesz mit mesélni az unokáknak! (update: a megjelenés hetén fenn volt a dvd a Mahasz toplistáján, nem rossz!)

(Itt pedig az Egyszer élünk koncert-klip, ami szintén a turnén készült felvételekből lett összeollózva)

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr547004003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása