Új reppes-klip hosszú idő után! Két oka van, hogy nincsenek mostanában ilyen videók, az első, hogy a többi meló miatt nem jutott igazán idő rá, a második, hogy őszintén szólva egy kicsit eltávolodtam ettől a zenei stílustól. Utóbbi miatt is örültem nagyon Zéesó megkeresésének, itt az ideje kicsit visszarázódni!

Az ötlet adott volt, igazából egy minimal image-klip, no story, részben egysnittes verzék, fixek a refrénnél. Mankit remélem nem kell senkinek bemutatnom, a TheShowCrew tagja, velük készítettem el az első klippemet, és azóta többször is dolgoztunk együtt. A többi sráccal csak a forgatáson találkoztam először, ők Quasy és  Phorte, aka. QP Combo! Nagyon jó arcok voltak, gördülékenyen ment minden, a zenéjükre pedig érdemes odafigyelni a jövőben, szerintem nagyon jó úton haladnak!

Tovább után kapod a vidit!qp_manki.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr777517724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása