BreakOne- Régiposta utca

2015.11.25. 14:04

Még múlt évben készítettem egy promo filmet, a Fine Heart tetováló stúdiónak, ott ismerkedtem össze Carlos BreakOne művésszel, akit névről már ismertem régebben a graffiti-munkáival kapcsolatban. Karesz szokott megrendeléseket készíteni a Színes Várossal együttműködve, és volt olyan jó fej, hogy az idei művéhez beajánlott videósnak. A project végül két hónap alatt készült el, ezalatt kb. 13 óra nyers videó született (úgy, hogy törekedtem minél kevesebbet vágózni), és 17.000 fotó a timelapse-hez. Legtöbbször a jó öreg Canon T2i-al dolgoztam, és Sony Nex5n-el, a lassításokhoz pedig egy Sony RX100 Mark IV (200fps) állt a rendelkezésemre. Dolgozott az SJCAM4000-em, illetve a MyActionCam-től kaptunk 2 Goprot, egy Hero 3 Black-et, és egy Hero 4-et. Tőlük jött Barta Ádám, akinek köszönhetjük a drónos felvételeket. A zene pedig Dj. Bootsie műve, ezer köszönet Eposnak a kontaktért. Na ebből lett 3 perc... Egy nagyon hosszú, és kimerítő project volt, de egy végtelen kedves srácot ismertem meg Carlos személyében, vicces volt látni, mennyi a közös pont az életünkben.

A videó után még beraktam néhány képet, amit a forgatások alatt készítettem, és egy csodálatos gif-et is csináltam a fejeimről, amiket a timelapse-indítások során szereztem:)

break_gif.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr158107808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása