Tat2 Night IV

2016.01.16. 23:59

Tavaly is volt Tetoválók Éjszakája, és ismét én készíthettem hozzá a promofilmeket. Szerettünk volna szintet lépni, így a főpromohoz béreltünk egy Sony FS700-at, ami lehetővé tette, hogy super slow motion felvételeket készíthessek. A kamerát Leginkább 200 és 400 fps-el használtam, és ha kellett még rálassítottam twixtorral. Egyedül a cucc kezelése, ami kicsit nehézkes, főleg, hogy minden felvétel után várni kellett, míg lepuffereli az anyagot, cserébe egy lassított 25p-s felvételt kaptam, aminek a sebességéhez már nem kell hozzányúlni. És ez a forma? Kezelhetetlen, mintha egy óriás téglával próbáltam volna filmet forgatni... fura. Viszont ezekben az fps-értékekben tényleg baromi jól lassított, készítettünk gyors egy táncolós-vetkőzős mókát is! A tetkós promohoz egyébként egyből Borbás Robira gondoltunk, mivel vele mindig zökkenőmentes a munka, nagyon jó arc, és egyből rábólintott. Ezen kívül volt interjús film, Road, sőt még rohamosztagosokkal is összehozott a sors!

Nagyon izgalmas 2 hónap volt, remélem idén is ugyanitt, ugyanúgy!:)robi_ttn4.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr848190574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása