Road- Zsák a foltját

2016.01.17. 00:16

A Road zenekarral szerencsére már elég sokszor hozott össze az élet, amiért nem tudok eléggé hálás lenni az Offline-nak, ugyanis miattuk találkozhattam a fiúkkal. Voltam velük turnén, készítettünk dvd-t, koncertklippet, fotóztam a könyvükhöz, és a Világcsavargó klippünk már túllépte az 1milliós álomhatárt. Novemberben új lemezzel jött ki a Domoszlói négyes, és én is kaptam egy dalt, amihez klippet készíthettünk. A Zsák a foltját egy vidámabb tétel az új lemezről, ezért is volt számomra igazán nagy kihívás, ráadásul az volt a koncepció, hogy egy templomi esküvőt is bele kell, hogy forgassak, ami történetesen, Eriknek a dobosnak volt a nagy napja! Mátéékal mint mindig, most is minden zökkenő mentesen ment, remélem még tudok Domoszlón forgatni, hihetetlen, mennyi lehetőség van abban a kis faluban!:)road_zsak_a_foltjat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr568278878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása