A kollégám nemrég vásárolt egy DJI OSMO-t, ami abból a szempontból király cucc, mert ugyan nem olyan gimbal, mint amire ráteszed a nagy kamerád, hanem ez elfér a hátizsákban, előkapod, párosítod a mobiloddal, és már lehet is csapatni! Röviden összefoglalva erre jó az OSMO, egy elég király nagylátót kapunk 4K-ban, vagy full HD-t 50p-ben. Kölcsön kaptam egy munkára ezt a kis kütyüt, így kapva kaptam az alkalmon, és kivittem egy tesztre, a Beton Piknik Graffiti Jam-re. Nagyon egyszerű volt a használta, egy akksival leforgattam kb fél óra nyersanyagot, és abból raktam össze ezt a másfél percet. Persze még gyakorlással sokkal jobb felvételek kisajtolhatóak belőle, de a hagyományos SteadyCam-ezés álom volt a használata. A 4K gyönyörű, a nagylátó teljesen jó, egyedül az ISO-jával vannak bajok, 1600-nál már ajánlatos a neat video plugin használata.

A Jam pedig király volt, nagyon tetszett a helyszín, remélem lesz folytatás jövőre!osmo_bp.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr398721666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása