Road - M.A.T.T.

2016.11.21. 20:24

Újabb Road video érkezett a vágóasztalomról a jutubra, a most már platinalemezes M.A.T.T. címadó dala! Két verziót kaptak a rajongók, ugyanis Máté angolul is felénekelte a dalt, ez lett a M.A.T.E. Itt annyi különbség volt, hogy néhány szövegbeli kiállás máshová került, ott picit igazítani kellett a vágóképeken, de amúgy nem volt gond, mert nincs szájszinkron a klipben. A Road-osok azért király arcok, mert gyakran szabad kezet adnak, igazából felvetettem, hogy lehetne egy koncerten szuperlassításokat csinálni, és adták is az Áment! Hoztam egy FS700-at a kötelező nyári nagy Barba Negra Track-es bulira, egész sok klassz felvétel született, annak ellenére, hogy nem a legideálisabb terep a 400fps-nek. Ebből vágtam egy tesztet a M.A.T.T. című számra, és Máté szerint innentől el volt döntve a dal sorsa!:) Úgy éreztem, azért egy full kliphez még kéne pár normális sebességű felvétel, ehhez pont kapóra jött, hogy csináltak nyár végén Domoszlón egy brutálnagy koncertet! Itt GH4-el forogtam, 100 fps-el, a 25-el pedig 4K-ban.

Nagyon sok került be ezekből, így végül ki is hoztam a klippet 4K-ban!road_matt_mate.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr4111976914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása