Hamm3R! FULL video

2017.08.14. 10:35

Rettentő sűrű év van mögöttem, utólag visszatekintve elég nagy vállalás volt ez a Hamm3R!-es sztori! A kezdeti lelkesedés után kiderült, nem olyan egyszerű a család és a munka mellett éjszakánként vagdosni, olykor-olykor kijárni filmezni, szervezni a versenyt, a premiert intézni, stb. Óriási segítségemre volt Milán, nem tudom elégszer elmondani, ha ő nem buzdít, még mindig egy vinyón porosodnának a felvételeim. Végül büszkén állíthatom, egy nagyon király eseményt hoztunk össze, így a folytatás mellett döntöttünk, talán még filmpremier is lesz jövőre;)

Visszatérve a filmre, szerintem az egész egy időutazás, hiszen vannak benne 8 éves felvételek, a legfrissebb pedig kb. 2 hetes. Továbbá az első, 2007-es HammerTime! előtti felvételeket is átnyálaztam, így akad olyan vágókép, ami 15 éves... Wow, durva belegondolni, hogy mennyi ideje imádjuk ezt a 4 kerekűt, pedig mintha tegnap lett volna, hogy megvettük a Tesco-s deszkát, hogy azzal majd jól beleollie-zunk a medencébe, vagy mikor elindultunk Kecsóhoz, mert elcsesztem a siófoki nyaralást, véletlen Keszthelyre foglaltam szállást. Mennyi király emlék, úristen!

Mindenesetre egy korszakot ezennel lezártam, mindent beleadtam ebbe a 24 percbe, remélem mindenkinek tetszeni fog ez a mi kis Kalapácsos stílusunk! Jó szórakozást hozzá!

(ui: a film sajna néhány mobil-eszközön nem nézhető, csak gépen, tényleg bekaphatja már a youtube!)hammer3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr5912745734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása