Graz

2010.12.23. 00:18

Végre egy kis lazítás! A hammertimeosbudapestesturnéőrületen kívül mást nem vágok már az idén, jegelem egy kicsit a vágóasztalt…Jó érzés. Haza is utaztam az ünnepekre, Móóni majd követ, hogy legyen Kombathelyen is egy kis dínom-dánom. Kezdésként elugrottunk Graz-ba meglátogatni jóapámat a mun- kában, meg kíváncsi voltam, milyen a karácsonyi ölöm-enyém-akarom-vásárlási őrület. Pozitívan csa- lódtam, basszus, van mit tanulni a szomszédoktól! Az, hogy tisztaság, rend, meg fegyelem, gondolom, nem kell bemutatni senkinek, üzletekben a kínálat brutális, mondjuk ezt pont lesz.rom,nem vagyok nagy vásárlás- guru. Ráadásul magyar tárcának nem baráti, mármint annyival nem drágábbak a cuccok, mint itthon, de nem is kéne semmi ennyiért. Ami viszont 5 csillag, az a helyiek viselkedése! Semmi tülekedés, meg őrültek háza, pedig már nincs sok nap a „szeretet” ünnepéig. Mi van ezekkel, nem hallottak még a stresszelésről? Mindenki lazít, kávézgatnak, sétálnak, meló után pedig a fél város az utcán borozgat, és valamiért a forralt szeszhez kapott (nem ajándék) bögréket is visszaviszi mindenki, míg nálunk aki érné, elcsórná, hogy a nyugati bejáratánál 50 ft-ért túladhasson rajta! Nagyon látszik ezeken az osztrákokon, hogy tökéletesen elvannak, mondjuk az ottani életszínvonalat elnézve sejtettem, hogy nem éri őket fosás, ha eljön a hó vége, és ki kell fizetni a számlákat…más világ, pedig nincs is olyan messze! Na mindegy, azért elvoltam, benéztem pár fotós boltba optikát kukázni, de valahogy nem volt kedvem kifizetni egy használt üvegért az új árának a másfélszeresét. Aztán anyut elkísértük egy fullosdivatosmindenes plázába, ahol ezt a csontváztélapót azzal az édes homártatyival már én sem értettem. (itt fenn, jól) A legálatabb dolgok mégis az alkeszsarokban voltak, vettem Duff sört, ami nem tudom miért legendás,  mindenesetre nagyon finom, meg ezt az 1 literes, dobozos serit bizniszeltem. Mint egy nagyra nőtt konzerv…marhajó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ui.: Graz-ban vagy mindenki Burton szponzorált, vagy jól keresnek az emberek... szerintem az utóbbi!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr312533831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása