XAFT 2010

2010.12.27. 00:36

Szégyen nem szégyen, nem nagyon aktivizáltam magam a XAFT-al kapcsolatban idáig. Aki nem tudja mi az, annak annyit, hogy filmfesztivál, extrémsportos, életmódos, satöbbi. Jópár éve létezik már. Először talán 2004-ben neveztem be, az akkoriban nagyon jónak számító (vagy annak tűnő) Amatőrök a skatemennyországban 2-vel. Mi imádtuk, de a zsűri nem. Az egész filmet egy nap alatt vettük fel egy kölcsön kamerával, és végig a márctéren játszódik. Később, 2007-ben bepróbálkoztam a HammerTime! első részének intrójával (Dallas-feeling) mert viccesnek tűnt. A zsűrinek nem. Sebaj, promónak bőven jó volt!:) Ezek után annyira nem foglalkoztatott a dolog, de minden évben rágták a fülem a többiek, hogy adjak már be valamit! A második nagyfilmet még jó lett volna, de negyed órára lesűríteni a majdnem egy órás Hammer-t, na tudod mikor…így maradt Fehér Attis videórésze, így komplett műként (Teremőr), meg a lassítós hádétesztem (Unspoken), ami elég jó feedback-et kapott!

Pók úrfival és Átmány kollégával el is mentünk a döntő örömködésre, ahol a díjazott filmeket levetítették. Azért reménykedtem, de egyik cuccomat sem adták. Az eredményhirdetést megvártuk, mert azt azért illik, erre kétszer is mehettem különdíjért.

Örültem is rendesen, csak azt sajnálom, nem láthattam őket a kivetítőn, az jó lett volna, de a különdíjasoknál kiderült, nem csak én jártam így. Nembaj, jövőre összehozok valami ütőset, ha nem öli meg a project-et a lustaság. Megszokta…:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr692540992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása