Pappa az X-Faktorban???

2011.12.04. 17:43

Na jó, kicsit hatásvadászra sikeredett a cím, de belefér!:) Nem a bársonyos hangomat mutogattam, csupán forgattam az X-Faktor backstage-ben. Még a múlt heti adás főpróbáján jártunk, csak sok volt a dolog a héten, és most jutottam odáig, hogy kitegyek néhány fotót a stúdióról. Schiwert Takács Lászlót faggattuk, aki a műsor főszerkesztője, nagyon rendes volt, és megmutatott minden jóságot. Benézhettünk kb mindenhová, és találkozhattunk egy csomó Faktoros énekessel, akiket nem is ismertem, csak Móni világosított fel később, hogy kikkel is találkoztam, mert ő igazi Faktor-szakértő!:) Az operatőröket sajnáltam a legjobban, mert a főpróbán egy dalt vagy 20szor próbáltak el, és akkor a kamerák is forogtak, gyakorolni kellett a felvételt, hogy a szombati élő adásban ne legyen semmilyen baki! A daruk, az ezernyi lámpa, a spéci LED-panel... hihetetlen volt látni, mekkora pénz van ebben az egészben, és hogy valaki ezt a baromi nagy stábot képes egy emberként kontrolálni! Profi csapatmunka, nem vitás! Egyéb érdekesség, hogy bármelyik vezérlőbe mentem, valaki mindig leállított, hogy kérdezzen valamit a DSLR szettemről, vagy a nemrég szerzett válltámaszomról!:) A végeredményt én máshogy csináltam volna, és a 80-as években olyan menő átmenetek sem a legjobbak, de ízlés dolga. Tovább vannak még képek!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr323436902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása