NKS-TDI Promo fotókkal

2012.06.02. 21:25

Még tavaly ismerkedtem össze jobban az NKS csapattal, mikor Családlátogatás filmet forgattam velük. A filmnek nagy sikere volt, és a srácok is elégedettek voltak a munkámmal, így felkértek idén, hogy készítsem el nekik legújabb albumuknak, a TDI-nek a Promo videóját! Belevontuk az offline.hu-t és a Sprite-ot, így nálunk jöhetett ki elsőként a film, ráadásul az új lemez a soron következő, 13. OSG-n fog debütálni! Részemről a legnagyobb élmény az volt, hogy a nagyközönség előtt belehallgathattam már az új trekkekbe, szerintem kötelező anyag lesz a TDI, az *****-nak méltó folytatása! Nem túlzottan érdekel, hogy ennyit kellett rá várni, Kriminal vonalon én ezt már megszoktam, sőt sokkal jobban értékelem az ilyen cuccokat, mint mikor valaki fél évente fossa ki a nagylemezeket, komolytalan... A lényeg, szeptember 1. NKS-TDI! "De többet nem kérdezhetsz!!"

Vannak képek, meg a film, éjójó!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr164561792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása