Pappa a Parlamentben

2011.09.21. 16:53

Hétfőn a HVG jóvoltából kamerázhattam a parlamentben! Már a bejutás sem volt egyszerű, tényleg elég komoly biztonsági intézkedések vannak, de sikeresen átvergődtem magam a detektoros kapukon. Egy ideje módosították a sajtósok jogait, fogalmazhatunk úgy is, hogy megnyirbálták azokat, ugyanis a legtöbb helyre nem mehettem be, ahol mégis elcsíphettünk egy politikust, az profi futókat megszégyenítő sebességgel rohant be a védett zónájába, a sajtószoba pedig akkora volt, mint a nappalink... Az ülésterembe már nem is mentem, nem akartam tarkókat filmezni, minek?!:) Persze, annyira mégsem volt vészes a helyzet, de az látszik, hogy a jelenlegi kormány nem éppen demokrácia-párti... Ennek ellenére sikerült pár villáminterjú, két egyszerű film készült, ezeket beágyaztam, képek pedig a tovább után a jönnek még! (ui.: ajánlom mindenki figyelmébe a perverz freskót a mókusokkal!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr103243837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása