FVNERAL APPAREL klip

2012.10.18. 21:49

Borbás Robival még tavaly találkoztam először egy munka kapcsán, riportot készítettem vele offline.hu-ra. Robi iszonyat jó grafikus, csak pislogtam, mennyi durva cuccot készít, és mindezt milyen gyorsan teszi! Azóta sok dolog történt, belevágott a tetoválószakmába, és nagy örömömre a hip-hop körökben is felfigyeltek a tehetségére, a Scarcity állandó munkákkal látja el, és ő készítette az NKS-TDI belsőborítót is! Jelenleg a kollégáimmal szövetkezve egy új ruhamárkát hívott életre Fvneral Apparel néven, aminek én készíthettem az első promovideóját. Nagyon király volt a közös munka, Robi talált egy hatalmas, és nagyon romos pincét, ott fotózták be az első kollekciót, én pedig lefilmeztem. Első körben werkvideót akartunk, de a zene amit kaptam, és a hely adottságai komolyabb játékteret engedtek, és igyekeztem élni is velük! Keressétek a márkát, hamarosan megjelenik, elég brutál minták vannak!

A tovább után film, és még néhány picsör!01. Fun.jpg

és még néhány fotó:02. Fun.JPG03. Fun.jpg04. Fun.JPG05. Fun.JPG06. Fun.jpg07. Fun.JPG08. Fun.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr924856328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása