Oka van, hogy nem blogoltam mostanában, kettő is. Az első, hogy rengeteg videot készítek mostanában, de ezek nagy része nem publikus, így nincs is igazán mit megosztanom itt. A másik, hogy benne vagyok egy nagyon nagy project-ben, emiatt minden szabadidőmet (azt a keveset, ami van) próbálom arra az egy munkára fordítani. Szóval így megy ez... Most sem mozgóképpel jelentkezem, egyik kedvenc grafikusomnak, Borbás Grindesign Robinak a ruhamárkáját fotóztam be, a FvneralApparel-t.  Igazából ez nem az első fotózás, már a nyári cuccokat is én lőttem, csak csesztem beblogolni... Ez a modelles fotózás kicsit távol áll tőlem, vagyis technikailag nagyon érdekel a dolog, jó a vakukkal játszadozni, csak a modellek instruálását nem érzem még igazán, de a mostani session már sokkal jobban ment szerintem. Remélem a jövőben is kapok ilyen lehetőséget, jó egy kis változatosság a sok forgatás után!

Ha valakinek megtetszett valamelyik szett, nyugodtan nézzen szét az oldalukon, illetve az offlineshop-ból már rendelhető minden!

01_Fv_2014.jpg

02_Fv_2014.jpg

03_Fv_2014.jpg

04_Fv_2014.jpg

05_Fv_2014.jpg

06_Fv_2014.jpg

07_Fv_2014.jpg

08_Fv_2014.jpg

09_Fv_2014.jpg

10_Fv_2014.jpg

11_Fv_2014.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr856793445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása