Utólagos gyereknap

2011.06.14. 23:48

Anyum tanár Gyöngyösfaluban, és megígértem, hogy ha megyek haza, csinálok pár képet az aktuális osztályáról! Pont aznap volt a gyereknap náluk (később tartják, a nyári szünet korábbi kezdésével variálva) mikor Szombathelyre érkeztem, így a lehetőség adott volt, rendezvényt még sosem FOTÓZTAM. Vas Népén edzett fotós pajtásomnál, Atomnál láttam jó pár ilyen galériát, így agyban már kigondoltam, hogy álljak a témához. Leginkább telét kéne használni, hogy távolról lehessen sunyin elkapni az arcokat, mert ha közel megyek, mindenki beáll pózra, és mű lesz az egész. A tele jól muzsikált, de mivel csak egy régi, M42-es Revuenon-om van, autofocus szóba sem jöhetett, de nem is bánom, kezdem megszokni, a Tamronon is manualban élezek. Végül a portréobjektívet és a halszemet is használtam, csak gyorsan kellett cselekedni, hogy mire reagáljon az alany, már kész is van a kép!:) Ezt az ötletet még ebből a videóból lestem, hát kicsit genyó dolog így fotózni, de máshogy nem megy... Kb 100 képet válogattam ki, abból íme néhány, vegyesen mindenféle. Lényeg, hogy ismét megvolt a gyereknap, bár ha hazamegyek, anyu elhalmoz minden jóval, szóval ebből az ünnepből több is kijár nekem az évben!:) Tovább után a jön a többi!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr132984889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása