Nagy nehezen túl vagyok az OMF6-on, aki nem lenne rövidítésguru, ez az Offline Music Fesztivál, sorban a hatodik. Evidens volt, hogy megyek filmezni, próbáltam felvenni mindent, a graffiti versenyért különösen lelkesedtem, rég voltam már Jamen! (Az Almássy Party-t leszámítva) Volt Freestlye-verseny, ami annyira nem érdekelt, de indult Bigmek is, akit már első klippes munkámból ismerhettek, meg amúgy is, na!:) Tudtam, hogy Bigi jól nyomja a spontánreppeskedést, de hogy ennyire? Big elvitte az 1000 Eurot, íme a döntő, csak gyorsba összevágva, gondoltam, úgyis mindenkit a vége érdekel majd! Az esti buli bomba volt, gyorsan letoltam a fontosabb villáminterjúkat, aztán boldogan adagoltam söröcskéket. Az a helyzet, sokkal jobb élmény a színpad sarkából nézni egy party-t, mint lenn a heringpartyban... LUSTAPAPPA!! Legjobb volt végre Deego Balázzsal találkozni, rég dumáltunk, és a Barbárfivérek lemezbemutatón sem tudtam beköszöni (olyan sokan voltak, hogy nem jutottam el a színpadig), de most beszéltünk egy jót, nagyon örülök a dolgainak, így tovább Dixi! Utálok kommenteket fűzni a képekhez, de aki nem tudná, kiket rögzítettem fotóra, lista sorrendben: Raffla harcol a döntőért/ Hoek/ Rask/ Nikon cuccok/ Mide/ Punnany Massif/ Dj Kool Kasko/ Tirpa/ Killakikitt/ TheShow a fanokkal/ Siska/ Hősök/ Phat/ Bobakrome/ Deego/ Barbárfivérek/ Zenk/ Epos/ Akkezdet Phiai/ Jóéjt! Videó hamarosan, csak ugye több project is mozog, mint mindig! Tovább után a jönnek a képek!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr53001039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása