Kexx képek

2011.08.07. 17:22

A Punnany Massif zenekarral már akartunk egy koncertes anyagot összehozni még az Efott-on, de az sajnos a betegségem miatt meghiúsult. A Kexx Fesztivál viszont pont kapóra jött, ugyanis ők voltak a főzenekar, és egy sportfesztivál nekem is jobban fekszik, így abszolút vállalhatatlanra ittam magam a koncert után Fehér Attissal!:) Ráadásul aznap volt a születésnapom, ami még egy jó ok volt a szétesésre! A Punnany-s srácok egyébként iszonyúan jó fejek voltak, örültem, hogy végre láthattam őket ezzel az élőzenés felállással! Felraktam néhány fotót a buliról, interjús-koncertfilm pedig hamarosan az offline.hu-n Tovább után a jönnek a képek!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr773131972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása