Grenma werkfilm

2011.08.30. 17:27

Már kicsit régebbi anyag, de azért a blogra is kiteszem, mert jó élmény volt. Az Offline-on is sokat látott The Grenma zenekar pár hete forgatta legújabb videóklipjét, és mi is jelentkeztünk, hogy elmegyünk forgatni egy riportot! Ezeket a lehetőségeket én mindig szeretem, mert érdekel, hogy zajlik másoknál egy videóklip készítése, ráadásul a stáb, az egyik nagy kedvencem, a Studio-X volt! Én sajnos nem voltam a toppon, mert egy hajnalig tartó vágást, 2 óra alvást és utána egy fél napos forgatást beiktatva mentem a helyszínre, ami egyébként egy irodaépület tetőkertje volt.  De nem panaszkodom persze, ez van, néha összesűrűsödnek a dolgok!:) Ennek ellenére szuper élmény volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr983191066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása