Elkészült a soron következő Offline Ink film! Külön érdekesség, hogy új intrót is készítettem, így lehetőségem volt végre műteremben is forgatni. Ezúton is köszönet a Photo King-nek, temérdek lámpával, sliderrel, szinte mindennel fel vannak szerelkezve, ami egy forgatás során felmerülhet! A stúdió is fullos volt, szívesen elkísérletezgettem volna még pár óráig a lámpákkal!:) A helyes világításról még sokat kell tanulnom, de az eltervezett koncepciót így is sikeresen teljesítettük! Kicsit La Ink-es felvételeket akartam, közeliek, hülyülések, szűk DOF, stb... Magic Bullet-tel ráztam gatyába, a már nyersként is frankó képeket, egyszerűen imádom a Canon színeit, de azért mégis csak illik ilyenkor fényelni egy picikét. Amúgy az Offline Ink filmeken általában valami átok ül, volt, hogy a laptop vágás közben csak úgy újraindult, de ami mégjobb, sikeresen megroncsolta a project file-t, ezért a félig kész munkát kezdhettem előről. A mostaninál pedig a finish-ben olyan drasztikusan lelassult az adobe, hogy egy kép arrébb pakolása másfél percbe tellett... Így másolhattam fél napig minden felvételt és render file-t az asztali gépre, hogy be tudjam fejezni... Hab a tortán, hogy éjjelre hagytam a vimeo-s feltöltést, mert valamiért az iszonyat lassú, és mikor lekapcsoltam az olvasólámpát, az leb.szta a számítógépet, így a feltöltést is kezdhettem előről! Naaaagyon stresszes!

Tovább után kapod a filmet, plusz néhány fotót. Ha pedig kedvet kaptál egy klassz tetováláshoz, irány az Invictus!

Íme a legújabb rész:És néhány picsör...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr443412773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása