Nekem van a legjobb fej barátnőm, ugyanis Mónitól karácsonyra nem valami béna kötött pulcsit kaptam, hanem egy külső vakut, hozzá pedig egy vezeték nélküli kioldó szettet! Úgy gondolom, legalább kettő flash kell egy rendes gördeszkás fotóhoz (műtermihez még több), de kezdésnek kiváló, ahhoz meg pont elég, hogy rájöjjek, a fényképezőgépemmel fotózni is lehet, sőt, nem is akárhogy! Mindig is úgy gondoltam, ha vakut kell használni, a külső vezérlésű a legjobb választás, sokkal profibb eredményt lehet elérni, mintha valakit szemből arcon lőnénk, jóóó, beltéren viszont a plafonról visszaderíteni is nagyon állat, de ahhoz is kell egy ilyen cucc, na... A vaku szintén Yongnuo, teljesen manuális a vezérlése, de nekem ez bőven megfelel, ereje is brutál, maxon pl. felér egy atomvillanással! A két ünnep közötti pihenőt ki is használtam, hogy lőjek pár fotót a srácokról, nappal többet szerettem volna, de a szokatlanul jó idő ellenére egyszer sem volt szép égbolt. Talán majd tavasszal! Akiről készült picsör: Fehér Attila, Kazal, Subi, Barni, Karcsi! Subertó Kárlosz sínylette meg legjobban a fotózást, mert mikor végeztünk, még próbálgatott egy gyökér trükköt, amiben sikeresen megrepedt az egyik lábujja. Gyógyujjjá meg apa! Többi képért Tova katt!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr323517866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása