13 pillanat 2011-ben

2012.02.07. 16:55

Borzasztóan elcsúsztam a blogolással, ezer bocsánat érte, de nagyon döcögősen kezdődik az Új Év, és szerencsére sok a munka! A héten végre lesz egy kis szabadidő, átnéztem a régi felvételeket, rendszereztem a fotókat, és gatyába ráztam a jutubomat is! Az új youtube-külső nem annyira tetszik, ameddig tehetem, megtartom a régi design-t, viszont csoportokba rendeztem a filmeket, így bekerült pár olyan videó is a channel-re, ami nem hozzám van feltöltve, viszont én készítettem! Így tettem kedvenc gyermekemmel, a Criminal Skateshop videómegosztójával is! A fotókra visszatérve, a sok-sok filmezés alkalmával kattingattam párat is természetesen, így úgy gondoltam felelevenítem az elmúlt év legjobb pillanatait!

 

01. Még az év elején Marci pajtásommal Máténál vendégeskedtünk, az ötleteléseket tett követte, és a kemény munka gyümölcse egy patent riport lett Ed Templeton-ról, óriási élmény volt őt kamerázni!  (Több élményért katt a továbbra!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02. Legelső fotó a kedvenc objektívemmel, amit a Criminal jóvoltából kaparinthattam meg, a legtöbb felvételhez ezt a Tamron-t használom! A képen Menyus dolgozik lelkesen!:)

 

03. A 2011-es Make It Count-ot Attila nyerte, nemkicsit voltam rá büszke! A versenyről az összefoglalót én készítettem.

 

04. Legelső munkám az Offline Magazinnál, egyenesen Veszprémbe vitt az utam, hogy csinálhassak egy hangulatos interjút a Hősök zenekar két tagjával!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05. Az első videóklippem is elkészült a TheShow formáció jóvoltából! A képen éppen Zéesó és Nos'Chez kódolja az instrukciókat!

 

 06. A Mystery Gang zenekar összes ZP-s fellépését rögzítettem, a felvételekből egy koncertklip várható!

 

07. A top élmény természetesen nyáron történt, amikor is örök hűséget fogadtak a szüleim! Kalandos sztori...:)

 

08. A HVG.hu is bizalmat szavazott nekem ősztől, Andrisék épp az önvédelmi harcokra képezik ki a nézőket!

 

09. Első OSG-m Bomba tömeg volt, csoda, hogy nem szakadt be alattunk a Westend!

 

10. A TheShow és az Offline segítségével ezt is összehoztuk! Dope D.O.D. riport, és egy exkluzív koncertélmény a részemről, egyenesen a színpadról.

 

11. Másik nagy gyermekem az Offline Ink, óriási munka hónapról hónapra legyártani egy ilyen reality műsort, de nagyon élvezem a dolgot. A kép készültekor forgattuk az új Intro-t, amivel végre 100%-osan enyém volt a gyártás!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Elég szokatlan dolog a részemről, de hétről hétre a Parlamentben is dolgom akadt!

 

13. És íme ő, a kis rosszaság, aki miatt olyan bűvös a 13-as szám!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr774075642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása