Történések

2012.04.24. 01:33

Ismételten csúszásban vagyok, nagyon rég nem blogoltam, de most már tényleg összekapom magam!:D Átnéztem a videós-fotó mappámat, ide kerülnek azok a pillanat-képek, amiket forgatás közben kattintok el, ha épp megköveteli a pillanat.

Viktorral járjuk az utcákat mostanában, eddig szerintem elég finom felvételek sikerültek, hamarosan a neten landol a végeredmény! Viktor teljesítménye és kitartása példaértékű, ha lenne skateshoppom, neki minden héten új verdája lenne, ha valaki megérdemli a támogatást, az ő!(Többi fotóért katt a továbbra!)

 

Csak valami álművészkedés, tetszettek a felhők, tényleg minden ilyen volt, semmi HDR..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pár hete a Road zenekarnál jártam, nagyon lazák voltak a srácok, itt éppen egy tó közepén készültünk elő az interjúra.

 

Kazal pajtástól megkaptam az év ajándékat, csak elfelejtettem beblogolni! Ez az Offspring lemez volt az első normális albumom a béna, tinis zenék után. Csak kazettán volt meg, mindig vágytam a CD-re, mert nagyon jó rajzok voltak belső könyvben, Kazal pedig rátalált, és nekem adta! (nem is sejtette, mennyire sokat jelent nekem ez az album) Köszi!!

 

Lomtalanításon futottam bele szegény blökibe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varga Zsolti épp arra készül, hogy jól összetörje magát!:)

 

Milán...:D

 

Sikerült forgatnom a Rise Against koncerten, komoly élmény volt egyedüli videósként vehettem részt a bulin!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Egy kis pihi a Criminal Motelban!

 

Aztán a Lokál shoppban!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Készül a BD film is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr254469730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása