DC Demo

2012.08.09. 17:49

Az idei nyár nagy pillanata volt a DC-sek látogatása Budapesten. A New Deal demo óta nem is emlékszem hasonlóra, jó érzéssel tölt el, hogy Párizs és Barcelona közé mi is bekerültünk, kemény volt látni ilyen nagy profikat az Erzsi parkban nyomatni, elképesztő! (Mondjuk az szerencse, hogy nem szervezte meg a Jencibá Szhelyre is a demot:D) Külön pacsi Azucki Lacinak, hogy ezt az egészet véghezvitte! Egyébként a Lokál teraszánál hangulatosabb helyszínt nem igen lehetett volna találni a dedikálásra, minden patent volt, tényleg! Egy a bánatom, hogy egy ilyen kicsi pályán kellett bemutatóznia a srácoknak, de ennek ellenére is nagyon kemény trükköket láthattunk! Sokról lemaradtam én is, volt, hogy egyszerre záporoztak a szettek a pálya két-két végében, vagy csak volt, hogy rossz szögben álltam egy adott trükknél. Osztották a pályát, ehhez legalább 5 operatőr kellett volna! Szerencsére, nem csak én készítettem összefoglalót, megnézhetitek Darky szemszögéből a nyomatást, és Ákos is kijött már egy videóval! A kép alatt pedig a filmem, csekk!

DC glide copy.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr114704053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása