Turcsik Viktor- HVG portré

2012.08.23. 12:36

Viktor történetéről már biztosan hallott a gördeszkás társadalom nagy része, vagy azért, mert ismeri őt személyesen, vagy mert olvasta az offline egy régebbi számában a vele készült interjút. Én a 2007-es Egrix-en ismertem meg a srácot, nem értettem, miért számolgatta állandóan az apróját, és miért akarta mindenáron eladni a kerékszettjét. Később kiderült, akart egy jót reggelizni a verseny előtt. Együtt csöveztünk Szabó Ákosék pecójában, és akkor mesélt unszolásomra, mi is a helyzet pontosan vele. Le voltam döbbenve, ezek után teljesen máshogy néztem Viktor deszkázását (ami már akkor is elég jó szinten mozgott!). Nyílván egy skater tudása akkor dől el, mikor feláll a 4kerekűre, és megmutatja mit tud, de tartom azt a véleményemet, hogy fontos néha elnézni a kulisszák mögé is, milyen feltételek mellett érte el, amit. Persze Viktor helyzete nem egyedi itthon, sőt úgy vettem észre a legtöbb bevállalós deszkás hasonló cipőben jár, mintha nem is lenne veszteni valójuk, úgy mennek rá a lépcsőkre, hihetetlen! Visszatérve Viktorhoz, mindenképpen meg akartuk filmesíteni a történetét egy ideje, és sajnos az élet úgy hozta, hogy a sztori csak drámaibb lett, elveszítettük Ákost. Szeretném leszögezni, hogy a portré ötlete már korábban megszületett, nem akarom, ha valaki azt gondolná, Ákos tragédiájából akartunk szenzációt csinálni, azt megtette a Blikk... Persze most is mentek a bunkó BKV-s kommentek, de mi tudjuk, milyen jó ember volt, és ez a fontos! Egyet kérek a filmmel kapcsolatban, aki megnézte, ne ítélkezzen, és NE sajnálja le Viktort! Nincs rá szüksége... csak tisztelje!

Legyünk rá mindannyian büszkék, és reménykedjünk, hogy ennél csak jobb dolgok fognak vele történni, és szerintem így is lesz, máshogy nem lehet!

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr944727458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása