HOAX streetwear

2013.04.29. 20:58

Szalay Csongor hangját, és zenéjét is sokan ismerhetitek, viszont most új oldaláról mutatkozik be. Az Offlineshoppal közreműködve megjelent első ruhakollekciója, a Hoax streetwear! Így teljesen érthető, hogy részt vettem a márka promójának megtervezésében, 3 videót készítettem, és a termékeket is én fotóztam be. Elsőként egy sejtelmes filmet csináltunk, amiben még nem fedtük fel Csongi személyét, csak egy srácot mutattunk hátulról egy koszos pincében, ahol nagyon vadul firkálgat valamit. A falon mindenféle Hoaxok képei lógtak, volt itt Yeti, Nessi, UFO, rengeteg para képbe futottam bele a neten, mikor kutatómunkát végeztem. Aztán a facebookon nyilvánosak lettek a minták, így jöhetett a következő videó. A pólók nagyon extra kivitelben jutnak el a megrendelőkhöz, történetesen Hoax-os pizzásdobozba csomagolva! Ehhez nem kellett más, csak egy Gopro, és egy motor... tökjó lett a végeredmény szerintem. Teljesen rendben van már a HD Hero 3 képe, bár azért egy kis fényelést eszközölni kellett. (Szerintem egy black verziót is kipróbálok a jövőben, kíváncsivá tett az a 120fps 720p-ben!) Legvégül egy riportot készítettem Csongival, ahol az eszméletlen király próbatermükben mesél arról, hogyan is jött ez az egész. Cuccok rendelhetőek ITT!

Tovább után pedig a filmek, és néhány fotó!Hoax_07.JPG

Hoax_04.jpg

Hoax_03.JPG

Hoax_02.jpg

Hoax_05.JPG

Hoax_06.JPG

Hoax_08.JPG

Hoax_09.JPG

Hoax_10.JPG

Hoax_01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr565253192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása