Downtown Rollin' videók

2013.08.30. 11:22

Rendhagyó gördeszkás rendezvényt tartottak a múlt héten. Végre nem a trükkökön volt a hangsúly, hanem a sebességen, és a városismereten, így bárki nevezhetett, aki tud már gurulni a négykerekűjén, és nem téved el 5 perc alatt Budapesten. A bulihoz két filmet készítettem, egy előzetest, és a beszámolót. A munkát megnehezítette, hogy nem volt adott útvonal, mint a Piknik esetében, és bármikor indulhattak a versenyzők, így elég nehéz volt útközben deszkásokat lefilmezni az utcán, de szerencsére sok induló volt, így találkoztam néhány riderrel. Bevetésre került a második kamerám, amit születésnapomra kaptam:), egy picike Nex 5N-t. Útközben könnyebb volt elővenni, ha láttam valami érdekeset, ráadásul a kicsike 50fps-el pörög FullHD-ban, ami már nagyon hiányzott. A kitobija is sokkal minőségibb a canon 18-55-nél, jobb a stabilizátor, fém váz, masszívabb az egész, mégis könnyebb. Már ki is néztem a következő objektívet a sony-ra, egy nagylátót, ugyanis ezzel a súllyal sokkal egyszerűbb steadycam-ezni. Egyszerűen imádom, remélem nem fog megsértődni a Canon:)!

Kép alatt először a trailer, aztán az összefoglaló!downtown.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr445484588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása