Legal War 3 összefoglaló

2013.09.11. 07:47

A második Legal War-on csak fotóztam, de most eljött az idő, hogy videó is készüljön egy ilyen király eseményről. A helyszín nagyon el lett találva, igényes az Exbox, jól szellőzött, nem volt semmi gond a szervezéssel. Sztoryékkal is találkoztam végre, "szegények", nemrég megjárták Amerikát, ismét sikerült pár csodás lépőt beszereznie Milánnak, de ez már nem ért meglepetésként!:) Na de vissza a melóhoz, mindenképpen akartam, hogy legyen beszéd is a filmben (ne csak semmitmondó, zenés klip), így nagyon megörültem, mikor megláttam a Hősök két tagját, ahogy éppen dekorálnak. A srácok mindig nagyon jó fejek, és nagyon komoly szetteket raktak, nem véletlen voltak a legnagyobbak között 2000 környékén. De nem csak ők ragadtak festéket, Dj Kool Kasko is nosztalgiázott kicsit, mindig nagyon bírtam a cuccait! Nikon is nyilatkozott, a szervezés mellett volt ideje dekorálni is, egy karaktert fújt fel Fiveo tiszteletére. Végül összefutottam Hoekkel, aki az egyik legpozitívabb forma, akivel valaha találkoztam, de tényleg mindenki szuper arc volt, hiányzott már egy ilyen normális, laza közeg.

Még több ilyet!LegalWar33.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr465506833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása