ROAD music video

2013.12.27. 17:55

Ismét kijött egy videoklip a kezeim közül, de a szokásos repp-dolgok helyett, most más terepen bizonyíthattam. A Road zenekar, már platinastátuszba lépett lemezének egyik nótáját kellett megfilmesíteni. A zene lassú, akusztikus, úgyhogy hódolhattam a slow motion oltárán bátran! A bandában amúgy mindenki marhajó arc volt, még egy régebbi családlátogatás során ismerkedtem meg a zenekarral, és később Máténak, a frontembernek a tetkóiról is készítettem kisfilmet. A klip koncepciója amúgy semmi extra nem volt, 3 napig jártuk az országot, és 17 helyen forgattunk vágóképeket, itt-ott zenélgettünk. Nincs stressz, nulla idegeskedés, egyetlen hátráltató tényező az időjárás volt, ugyanis esőben nem a legjobb forgatni, főleg nem lámpákkal. Így is szerencsénk volt, ugyanis annak ellenére, hogy november végén forgattunk, még egy kis napsütés is összejött néha! Kb 1600km-t jártam meg a pár nap alatt, olyan városokba is eljutottam, ahová mindig is terveztem, hogy majd-majd elnézek, szóval király volt, annak ellenére, hogy a legtöbb helyen cirka 15 percet töltöttünk!:) A vágás már keményebb dió, 3 nap felvételeit kellett belesűríteni 3 percbe, nem kicsit volt izzasztó, éppen ezért a szinkronokból lefaragtunk, hogy minél több vágókép férjen be, ez úgysem az a tipikus, mutogatós-tátogós videoklip. Tessék nézni, folytatás várható!Road_klip.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr635706968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása