TheShowCrew fotózás

2014.03.20. 00:22

Elég régen nem posztoltam, ennek sok minden az oka, munkahelyváltás, költözés, stb. Szerencsére lassan minden a helyére kerül, így végre bepótolhattam egy régi ígéretemet, miszerint csinálok pár "zenekaros" fotót a TheShowCrew-nak. A srácokkal nagyon jó a kapcsolat, hiszen velük készítettem életem első videoklipjét, most sem kellett őket félteni, egyből rászerveztek egy forgatást a fotózásra, így tömbösítettünk. Biggi csinált egy vizsgafilmet még tavaly, ehhez készítettek most filmzenét, amit meg kellett filmesíteni egy kicsit. Semmi világmegfejtés, csak pár szinkront vettünk fel, a klip nagy részét a kisfilm képezte. Ezt is Bigmek vágta! A sztori utcagyerekekről szól, így értelemszerű volt, hogy klisézünk egy kicsit, így célul tűztük ki a kápmegyeri lakótelepet, ahol a film is játszódik. Legtöbbször teljesen spontán volt a helyszínválasztás, semmi világmegfejtés, itt felvettünk egy reppet, aztán ott lőttünk pár képet... így csináltuk! Érzem a végeredményen, hogy hiányzott a koncepció a fotóknál, de nem érdekel, ez így volt jó, semmi megfeszülés, csak fotóztunk, filmeztünk, király volt! Két nappal előtte pedig elhívtak a srácok a Dope DOD koncertjére (ahol a TheShow is fellépett), persze, hogy kattintottam párat, ide is bemartam párat belőlük.

Tovább után a klip, és néhány picsör Kápról!Show_01.JPG

Show_02.JPG

Show_03.JPG

Show_04.JPG

Show_05.JPG

Show_06.JPG

Show_07.JPG

Show_08.JPG

Show_11.JPG

Show_09.JPG

Show_10.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pappa.blog.hu/api/trackback/id/tr145870418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása